En dag precis som alla andra

Jag har inte skrivit på 4 dagar! Dåligt av mig. Men jag har inte ens suttit vid en dator plus att jag har haft så mycket att göra, upptagen helt enkelt. I måndags var det nattvandring i lunnelid med skolans tvåor. Det var typ 150 st, 15 st kom bort och det var självklart jag och närgra vänner. Så vi virrade omkring där, kolsvart inte en enda fackla kvar mitt ute i ingenstans. Men vi lyckades hitta de andra efter en bra stund! Igår var vi lediga, jag och Axel åkte till trollhättan och jag köpte smink där. På kvällen åkte jag och red på Rappan.

Idag så har vi varit i skolan, jag gick upp en kvart innan vi började men jag kom bara fem minuter för sent. Vi hade film i 3½ timme, härligt. Sen var det lunch så jag klara och Malin passade på att att lite roliga kort. Samhällskuskap, ingen lyssnade för våran lärare kan ingenting. Nu är jag hemma och ska laga mat, sen ska jag åka på hoppträning. 
Hejs. 


 

Kommentarer
Postat av: thom

det var intressant att gå själva amanda!

2009-01-28 @ 15:20:24
URL: http://generationex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0