if you don´t mind

maten på harrys var vansinnigt god, jag åt laxpasta eftersom att jag inte äter kött utan bara fisk jag vet inte om ni vill kalla det vegetarian så kalla det vad ni vill! sen gick jag och mamma på stan lite, hittade inte något på ginatricot så jag får väl helt enkelt vänta med presentkortet eller så får jag åka till trollhättan och kolla istället. jag hittade däremot en jätte fin tunika inne på H&M. kommer blir urfin till sommaren med en brun kropp till. den är lite grå blå typ, jätte fin i alla fall.
nu ska jag ut och rida, ska testa ett nytt bett så vi får se hur det går. och på söndag är det tävling i tidaholm, det ska bli roligt det var ett tag sen jag tävlade nu! och ridsportförbundet  har börjat med en töntregel att om man är under 18 måste man rida med väst. jag hatar att rida med väst, det mest obekväma i världen och särskilt snyggt är det inte heller. min väst som jag har beställt har inte kommit än heller, men jag får låna min grannes som tur är annars hade jag inte fått vara med! aja, sen ska jag in till stan och träna, härligt! ha det bra


här är tunikan, jag älskar att den är uppkavlad på ärmarna!

   

här är även min skinnajacka som jag köpte för ett tag sen, låtsasskinn såklart!


Kommentarer
Postat av: Rikard Hernqvist

ha på dig kläderna när du tar kort =)

2008-02-21 @ 23:41:34
URL: http://hernqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0