även fast mitt hjärta är kallt

idag har det varit en skön dag lite mer än en timme i skolan sen slutade vi. började klockan kvart i tio och slutade kvart över elva, inte så jobbigt!  jag och axel gick upp typ halv nio gjorde iordning oss och käkade fruktost, sen föjde han mig till skolan och efter det gick han till jobbet.
ikväll ska jag träna i skara igen med madonna. det ska bli väldans kul eftersom att hon har blivit så lungt och snäll. och den träningen vi ska på är verkligen hur bra som helst. så det blir roligt. ikväll klockan halv sju åker vi härifrån och hämtar upp axel i stan sen åker vi till träningen. sen kanske emelie följer med, det brukar bli så. men nu ska jag nog gå och lägga mig och vila lite, kanske äta något gott och bara ta det lungt tills ikväll. härligt härligt.
ha det så bra!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0