en dag

jo idag är det fredag, det gör mig lycklig! det har inte hänt så mycket. sov hos axel, gick upp och sminkade mig och plattade håret. sen åt vi frukost ihop och han följde mig till skolan. axel skulle egentligen ha jobbat i skövde idag men han slapp det så det blir lidköping för honom! det är bra för då kommer han inte hem så förbannat sent. resten av dagen så är det arbetspass på fyra timmar. jag förstår inte hur man kan börja 8 och sluta 4. och den sista lektionen plågar dom oss med en 4 timmars lektion, helt sjukt! men sen är det klart i alla fall, så då ska jag hem och rida madonna. vi kankse ska tävla imorn men det är inte helt bestämt än, får se hur hon känns idag. annars är det tjejmiddag hos min käre vän matilda som fylde år igår. grattis på henne! och jag skulle fråga henne en sak idag men nu är hon inte här, så det är ju inte så lätt. men får jag inte tag på henne så ska jag bara vara med axel ikväll. vi får se hur det blir. förmodligen en slapp helg. det kan behövas, är helt slut efter den här veckan.
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0