för en lång lång tid

hej mina kära vänner. jag var uppe tidigt idag, tycker jag. axel åkte till jobbet och jag åkte hem från honom vid 10, jag ska rida och sen ska jag tillbaka till honom vid 3 när affären stänger. för ikväll blir det partaj utan dess like.
jag skulle klippt klart madonna idag men eftersom mamma släppte ut henne så kan jag inte det för då är hennes ben helt blöta och då går det tyvärr inte. jag kan säga att det är inte det mysigaste att få hästhår hela tiden rakt i ansiktet, mums! men man får såt ut med det typ 2 gånger om året.
igår bestod min och axels kväll av desperate housewifes, första säsongen. det går inte sluta kolla, det är så sjukt bra så jag bara vill.. jag vet inte vad jag vill. men det är sjukligt bra och det är min absoluta absoluta favoritserie.
men nu ska jag pallra mig ut och rida, och senare lägger jag upp en bild på det som förmodligen kommer bli kvällens outfit.
ha det bäst, vi kanske ses ikväll!

här är min kära häst madonna
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0