förlåt

hoppas att ni tycker att bloggen är helt okej, ni får gärna skriva kommentarer om vad ni tycker är bra och dåligt, vad ni vill att jag ska ändra på osv osv. igår hade jag inte den minsta tid att skriva en blogg förlåt att det inte kommer nytt varje dag. men jag försöker så gott jag kan.
igår var jag på bästa humöret i världshistorien, det var sååå fint väder. jag red ut med madonna och min iPod i det fina vädret, det finns inget bättre. det är så sjukt avslappnande och mysigt.
ikväll ska jag och axel på en dansföreställning på katedralskolan, romeo & julija ( det stod märtha förut för att min käre vän axel hade missförstått amanda, haha) heter den och axels tjejkompis amanda lidholm bjöd oss på premiären som alltså går av stapeln ikväll. det ska bli oerhört trevligt. så ikväll blir det skara som sagt. imorn vet jag inte vad som händer, fest kanske? sen bara ta det lungt. och snart är det påsklov, lycka! kanske blir gäöteborg då och hälsa på min gamle vän pauline. och så längtar jag till sommaren, jag och axel var ute och gungade på kvällen. vi pratade om sommarplaner och sånt. skåne blir det garanterat i alla fall, sen ska vi till hans sommarstuga i strömstad och jag ska absolut till emmas stuga i grebbestad, så mysigt som det var sist. sen blir det nog en massa mer, åka båt sola och käka glass. men nu vill ni nog inte höra mer. om jag hinner innan föreställningen ikväll så lägger jag upp en bild på min outfit, redigt sommrig idag. jag gillar det massor.
och så ska jag hälsa tillk min kära klass som är den bästa i världen!
ciao

skåne skåne skåneeee
image60

Kommentarer
Postat av: Rikard Hernqvist

ja jag vet iaf vad jag ska göra i sommar när jag kommer hem,

BLI SVENNE-FULL!!!!!!!!!!!!

2008-03-07 @ 20:24:19
URL: http://hernqvist.blogspot.com
Postat av: madeleine

märtha? den heter ju romeo och julija,
märta är en i amandas klass :P

2008-03-08 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0