give me some

föreställningen i fredags var mycket bra, över mina förväntningar absolut. så det var hur roligt som helst.
festade i lördags hemma hos patrik carlsson, det kom några tjejer som gick efter ett tag så jag var ensam tjej men jag hade roligt ändå haha. klockan halv ett gick alla och vi skulle på efterfest egentligen men det blev inte så. jag och axel gick hem ohc la oss istället och jag stensomnade eller vi båda gjorde det. söndagsmorgonen vaknade vi typ halv 9, jag fattar inte varför jag alltid vaknar så tidigt dagen efter fest. men i alla fall vi tog det lungt åt frukost och sen gick vi och la oss igen. sen åkte jag och axel hem till mig, emelie kom så vi red. när hon hade åkt hem städade jag mitt rum lite, vi åkte med mamma och pappa och hämtade spån sen åkte jag och axel hem till honom och kollade på jurassic park. jag måste rfkänna att jag tycker att dom filmerna är jätte jätte bra faktiskt. idag så jobbar axel i skövde och det är lika tråkigt som vanligt. men han kommer vi halv 8 ikväll typ. vi kankse ska baka, eller om vi gör det imorn. jag älskar och baka det är väldigt mysigt. men när jag komemr hem så ska jag lägga in bilder från festen. fast först ska jag rida med emelie, det går framåt med madonna tack  vare min nya tränare frank kutscher. och jag längtar till nästa tävling, absolut. allt blir så mycket roligare nu när hon har skärpt sig.
hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0