heje

överskriften var lisas idé, jag har inget med den att göra bara så ni vet!
nu har jag varit seg igen, ursäkta mig. men jag orkar aldrig, jag orkar inte sätta på datorn. orkar jag sätta på den så orkar jag inte logga in på bloggen och skriva. men nu sitter jag i skolan som har börjat efter ett välbehövligt lov. men i alla fall vi har studiepass och som vanligt gör vi inte ett skit, vi sitter här i biblioteket med datorerna och pratar och tar det oerhört chill om jag får säga mitt. men påsklovet har bestått av slapphet, fast mina kära vänner jag har städat jätte mycket. jag har ridit och min häst är fortfarande inte klippt, hon står där hemma halvklippt och jag orkar aldrig ta itu med det. men snart måste jag, för imorn ska jag träna och på söndags ska jag tävla! jag vill helst inte att hon ska se ut som hon gör just nu! sen har jag ätit en massa massa massa godis, det kan jag lova er. varje dag från torsdag till måndag. men nu är det slut med det igen. ska börja träna snart igen, när jag orkar ta tag i det. typ när snön har försvunnit, för den gör mig deprimerad.
den här dagen är snart slut, och det gör mig glad, för imorn är det onsdag och då har halva veckan gått. och imorn sluatr vi kvart över elva och då ska jag och axel äta lunch med hans syster som är på besök från stockholm. så trevligt!
ha det bra tillsvidare, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jutte ja, jag har lagt upp en film på youtube på mig och min halvklippta häst madonna. fast där är hon klippt.  men i vilket6 fall som helst så är det förra året i grevagården!


Kommentarer
Postat av: Rikard Hernqvist

jag var tvungen =)

2008-03-25 @ 18:25:58
URL: http://hernqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0