hide away

hejsan på er, dagen har varit långsam, tråkig, seg you name it. men det fanns vissa tillfällen som var roliga. jag skulle solat med malin, men jag hann inte med bussen så det blev inte av. så vi får ta det någon annan dag. lisa var på dåligt humör idag och matilda gick hem haha. klara smög iväg på engelskan för att träffa sin käraste och alexandra var flummig. jag var en blanding av alltihopa typ, förutom klara för min käraste är i skövde. det var sladder blöta disktrasa pannkakor i skolan idag me, fy usch och blä. men som tur är kommer min pappa hem sen och lagar riktigt pannkakor till oss. imorn går vi 1½ timme i skolan sen slutar vi. ganksa skönt faktiskt, axel är ledig med så då blir det vi två hela dagen, ingen träning på kvällen heller så det blir en slapp dag. på torsdag ska vi åka skridskor i skolan, fy sjöen vad roligt det ska bli haha. tänkte lägga upp lite bilder här nu, så enjoy!

dagens outfit tog jag i skolan idag; kate moss tshirt(hellzbellz) fejkskinnjacka(h&m)halsduk(koola anna)
kjol(ginatricot). inget avancerat idag alltså

image67

mina kära vänner matilda lisa &malin förra onsdagen
image68

föreställningen;      fest hos                       fest hos                      fest hos
romeo & julija         patrik                           patrik                           patrik
                                 

det bästa i hela      madonna
världen, icon            hon står gulligt
           

Kommentarer
Postat av: Thom

alltså lisas blick är inte att leka med här (A) hihi

2008-03-17 @ 21:38:32
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0