i´m stuck forever in your mind

hejhej hemskt mycket hej. allt bra? själv mår jag på topp. igår var jag med axel och joel vi kollade på barnfilmer på mig och axel sen kollade vi på not another teen movie. haha det var längesedan jag såg den, det var fruktansvärt roligt. vi bakade även fantomenkakor, jag åt så många att jag fick en sockerchock och fick en fruktamsvärd huvudvärk, det var det värsta jag har varit med om. men idag blir det förhoppningsvis fest i alla fall. så nu ska jag gå och duscha göra iordning mig sen kommer joel och axel och hämtar mig. vad ska ni göra idag?


ha en trevlig dag!
image47

Kommentarer
Postat av: lisers

blev de goda manders?:D

2008-03-02 @ 02:30:48
Postat av: TÖWÖ

screwsam, du är ju inte lite snögger du! vad sägs om att leka snart allie!? det var AGES ago. :)

2008-03-02 @ 16:32:35
URL: http://towapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0