i miss you all the time

hejsan. skrev inget igår för jag var aldrig hemma. jag och axel åkte till stallet och kollade på tävlingarna där. emma söderberg min kära vän var såklart där och tog hem en seger i 1.20, grattis till henne!
i fredags bakade jag och axel som sagt fantomen kakor, och jag kan tala om för er att det var dom godaste kakorna jag har ätit i hela mitt liv. jag skulle kunna leva på dom faktiskt. jag och axel har tryckt i oss X antal kakor, men det var mums och nu känner man sig välgödd. i lördags var det fest hos ellen, det var allt trevligt. jag och axel cyklade till majåker och hade det trevligt. men vid 12 tiden åkte vi hem, trötta som vi var. vad har hänt med oss?
idag så är jag ledig från skolan, studiedag. oerhört skönt! jag ska städa mitt rum rida och sen ska jag bara vänta på axel som jobbar i skövde idag och inte kommer till mig  förens halv 8, fy tiden går sååå långsamt. 
ha det underbart!


japansk mat i helsingborg


helsingborg


båten till danmark


danmark, helsingör


jag fick köpa i danmark, vad vuxen jag kände mig haha


väntan på båten hem


hemma hos ellen      jag och älskling
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0