jag hatar att jag älskar dig

håkan min käre vän, han är sommar så mycket att det bara skriker om det. jag fullkomligt älskar honom och hans musik. han gör mig glad när jag är ledsen han gör en regningsommardag till den bästa dagen i hela välrden. han är helt enkelt bäst bäst bäst. jag lyssnar alltid på håkan på sommaren och våren när det börjar bli ljust ute. det hör till! aja, i helgen fick jag två böcker av mamma, the truth about diamonds av nicole richie och läppstiftsdjugeln eller något. nu för tiden läser jag jämt jag har blivit beroende. fast det är ju en bra sak att vara beroende av. och te, mums hallonte och vitt te. det känns nyttigt och fräscht. allt känns nyttigt och fräsch såhär i dom ljusa tiderna, tycker ni inte det?
det var kul att komma tillbaka till skolan nu, det känns som att det var hur längesen som helst. massa skvaller jag älskar det! men nu måste jag återgå till lektionen, inte för att vi har någon lärare men det är alltid bra att få något gjort. så ha det bäst, kram amanda

bäste håkan hellström!
image56

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huuuh?! does he smoke? det var lite av en besvikelse faktiskt.. inte för det är dåligt att röka, eller jo men inte han liksom :( han är ju den friska havsbrisen och inte instängd röklukt.

2008-03-05 @ 18:19:04
Postat av: mand0

åh håkan ! :>
har du hört nya låten nu förresten? :)

2008-03-12 @ 19:29:17
URL: http://mand0.blogg.se
Postat av: Thom

bara för att det ryktas om att Thom är lite småkär i håkan ;)

2008-03-17 @ 21:40:49
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0