looking for a place

hej på er, just nu sitter jag i skolan och väntar på att vårat fyratimmars pass ska börja, jippi! men sen är det i alla fall lov och det ska jag njuta av som aldrig förr. Men just nu får jag helt enkelt njuta av skolan. vi håller på med reklamsaker på våra arbetspass, det kan väl vara roligt ibland om det inte är fyra timmar. men hur osm helst, imorgon blir det fest för hela slanten, kan ju inte säga något annat än att jag längtar. och igår hade emlie med icon till ridskolan, det gick bra för dom. icon var så fin för jag hade precis klippt honom. det gjorde jag i onsdgas kväll klocna 10 började jag, var klar klockan 12. en aning trött var jag i alla fall. igår började jag klippa madonna som går lite fortare eftersom att hennes päls inte är hälften så lång som icons. så jag måste klippa klart henne när jag kommer hem för hon är bara halvklippt. när jag är klar hemma hos mig så åker jag in till stan till min kära axel som jobbar till klocna sex. då ska vi bara slappa pch äta räkor. sen får vi se vad kvällen har att bjussa på. vad ska ni göra på lovet?
ha det fint 

image76

Kommentarer
Postat av: Thom

okej nu blev jag sugen på godis xD

2008-03-17 @ 21:37:42
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0