vilken färg har själen

hej på er, har varit dåligt med uppdatering. jag får ursäkta, men jag har verkligen inte orkat sätta mig framför datorn den är så seg så jag tar mig aldrig tid att sätta på den längre. men jag ska skärpa mig! nu är det så att det har inte hänt så fruktansvärt mycket, påsken har ju inte riktigt börjat än. vi får se vad helgen har att erbjuda, man ska aldrig hoppas för mycket för då blir det bara pannkaka av alltihop. och för er i min klass som vet att jag har mina kluddar i håret, jag borstade ur dom i lördags, och idag med och så har jag även plattat det jätte noga och så har jag glansmedel i. det var nog längesen mitt hår mådde så bra. jag ska lägga upp en bild på det imorn för jag har lite bråttom nu tyvärr. och idag gick jag upp klockan halv 9, och jag dammsög hela övervåning, svabbade golvet och torkade med en jädrans trasa i alla fönster och på allting som finns. jag kände mig sååå duktig och jag har gjort någonting på lovet. så nu luktar det mums, och det finns inte ett enda litet dammkorn. men nu ska jag åka till axel, han är ledig imorn, och då ska vi måla ägg. fast jag är sugen redan nu, så det kankse blir ikväll med, det hoppas jag!
ha det bra


sommar- strömstad i axels stuga
image87

Kommentarer
Postat av: Thom

vilken färg har själen älskling?

2008-03-22 @ 11:29:08
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0