Hej igen

Det har varit dålig uppdatering p.g.a det med Icon, och sen har det varit en del i skolan.
Men nu är jag tillbaka i alla fall :)
I veckan fixade jag ett skåp, som faktiskt är en stor framgång. Jag går i 2an och hade inte fixat ett skåp innan haha.
Jag har en tendens att skjuta upp saker ;d
I Tisdags var jag i trollhättan, där köpte jag ett par skor. Dom ska ni få se en bild på imorn.
Igår var mamma och pappa i Göteborg, dom köpte en spetströja, 2 linnen, ett par skor, ett lipbalm som luktar sjukligt gott från Arran Aromatics och en peeling från samma märke. Ni ska få se bilder på det imorn med. Skorna var nog de finaste jag har skådat, åh vad fina dom är! Tack mamma och pappa.
Och Rappan är min nu också, har köpt en ny sadel, träns, sadelgjord, täcken och grejor.Nu är hon så fin så :)
Nästa tävling blir nog i Nuntorp, 1.10 1.15 .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0