En kort sammanfattning

Jag är ganska dålig på att skriva, egentligen har jag väldigt mycket att skriva för det händer väldigt mycket varje dag men jag orkar aldrig langa upp datorn och göra det. Men just nu är vi hos Axel och här är Peter Serena Nicklas Sandra Charlie och Samuel. Vi har det rätt trevligt, och imorn ska jag skriva lite mer. Men idag så var jag Axel Charlie Serena och Anders i Charlies stuga i Blomberg och fikade jätte mycket. I lördags var Jag Axel Peter Serena och Niklas i Hellekis på campingen och grillade korv och åt chips, solade och hade det jävligt skönt. Det var längesedan jag hade en sån skön dag.


Kommentarer
Postat av: Simone

Fasen va ni grillar! Jag har inte grillat än iår, borde göra det snart!

2009-04-07 @ 13:50:26
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0