Barty

God eftermiddag! Den här dagen har bara försvunnit, vaknade vid tolv hemma hos Axel. Vi åt frukost och sen kollade vi lite på TV, nu är vi hemma hos mig helt utslagna framför TVn ännu en gång.

Igår blev en bra kväll trotsallt, det trodde jag inte vid nio tiden. Men sen pratade jag med Klara och Malin så vid elva så gick jag och mötte dem på en fest. Jag hade inte gjort i ordning mig för fem öre typ. Jag är sjuk så jag orkade verkligen inte! Axel gick till skybar med Anders. Men i alla fall, det var jag Malin Klara Matilda Jenni och några andra tjejer på festen. Vi stannade en stund men sen bega vi oss mot skybar för att möta upp Axel. När det var gjort gick vi hem till Joel som hade ett litet party och där stannade vi till tretiden tror jag. Sen gick vi hem och vi somnade väl vid fem efter lite tvspelsspelande och lite tv tittande. Så det var alltså en bra kväll!

Inte från igår, men det kommer nog bilder! Detta är nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0