Bloggprat helt enkelt!

Igen skrivning igår, jag hann inte helt enkelt. Men idag är jag på gång igen! Det blir helt enkelt inte lika mycket inlägg på veckorna som helgerna, men fortsätt läsa ändå!
Vi har samhällskunskap, och vi ska skriva om sociala frågor. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om, eftersom min blogg är så tråkig!

Jag har allvarligt talat inget vettigt att skriva om, speciellt inte på skoldagarna. Vad gör jag egentligen, skola, rider. kollar på tv och sover. Så vad i sjöen ska jag skriva om egentligen! På helgerna är det betydligt mer att skriva om. Jag är liksom ingen toppbloggare som går på möten hos olika företag varje dag, eller äter ute med alla mina vänner varje dag, jag har inget eget tvprogram och jag bor absolut inte i stockholm och går ut på de "finaste" ställena och slösar ut mina bloggpengar. För jag har inte ens några bloggpengar! Jag är ingen ensamstående mamma på 17 år som har fem barn med olika män som jag skriver om, tack och lov. Jag är ingen anorektiker som skryter om hur lite jag vill äta, och nej jag har ingen sexblogg. Så ni får nöja er med vad jag har. Min blogg är ungefär lika intressant som Stinalees, hon skriver om vardagliga tråkiga saker. Men folk läser ändå hennes tråkiga blogg. Så varför inte läsa min! Det enda jag har att skryta om är att min klass är jävligt konstig och rolig, men det får ni ju helt enkelt aldrig uppleva. Jag får väl starta en blogg som heter klassbloggen eller något!

Så här är jag Amandamichelle, lika tråkig blogg som
alla andra.

Kommentarer
Postat av: matildabergh

öhhh jaaa!! vi är roliga! BÄST

2009-01-21 @ 13:49:47
URL: http://tildurochbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0