Halva klassen

God fredagskväll mina kära vänner! Jag är trött, men det blir säkert bättre snart. Om en liten stund kommer klaris, förmodligen Peter och Serena med. Vi ska ha en trevlig liten kväll sen får vi se vart vi hamnar någonstans. Jag har inte ens börjat göra i ordning mig än, för jag orkar inte. Fast jag ska bara byta kläder typ.

Påtal om typ så klagade Thom på mig för att jag sa typ när jag pratade om en bok på svenskan, det tycker jag inte alls att jag gjorde. Lite kanske.. Förövrigt så var vi ungefär 7 stycken i klassen idag, av 16. Haha vår klass är patetisk ibland, man ack så rolig! Klassen hade allsång på multimedian, yrrol låten han har öppnat pärleporten. Våran klass är besatt av yrrol och andra knostiga saker.

Nu får jag nog börja och göra mig lite finare för våran kväll här, om jag nu orkar!


Kommentarer
Postat av: thom

jag klagade inte, jag tyckte det var charmigt bara juh ;)

2009-01-17 @ 23:18:17
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: Simone

Men hallå där!! Vår klass är då inte patetisk ska damen veta!

2009-01-18 @ 03:56:48
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0