Inte så värst pigg

God morgon! Jag sitter i skolan, har precis haft engelska och lämnat in min recension. Nu har jag studiepass, och gör absolut ingenting. Det finns inte så mycket att göra helt enkelt.  Snart ska vi ha multimedia, vi håller på och göra våra egna hemsidor. Jag hoppas att jag blir klar snart för vi har hållt på med det sjukt länge så jag börjar tröttna lite. Sen har vi lunch, och till sist svenska. Efter skolan ska jag och Lousie gå och fika, det kommer nog bli mysigt! Om jag orkar efteråt så ska jag träna.

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men det vet jag förmodligen sen så då får ni veta vad min kväll kommer gå ut på!

Det här var längesen haha, men lite sommar vore skönt!

Kommentarer
Postat av: Simone

Amanda! Vad menar du med det? Jag är verkligen inte för mycket. Jag är för lite!! Jag ska ta ut svängarna mer ska du veta! HÄÄÄHÄÄÄÄ

2009-01-16 @ 10:36:06
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: thom

ja, men alltså man vet juh aldrig när du menar hästen eller axel! hihi jag tror att alla är trötta i skolan :)

2009-01-16 @ 12:58:16
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0