Kospelet

Hej igen, jag och Axel har kollat på let´s dance, sista gången för mig. Jag kollar enbart när jag vet att blondinbella har åkt ut, då ska jag kolla reprisen och skratta åt henne! Men som sagt, det var inget för mig. Efter lite räkor och vitlöksbröd har vi nu placerat oss på golvet tillsammans med kospelet. Det är ett spel där man ska fösa in så många kossor i ladan som möjligt och på vägen dit kan man stöta på väldigt roliga problem haha. Just för tillfället leder jag, jag är obesegrad i det här spelet. Varken Joel eller Axel har slagit mig. Och nu ska vi förtsätta, ni kanske får höra vem som vann.. Om det var jag vill säga!


Kommentarer
Postat av: Emelie J

Haha, de spelet har jag också! Är ju hur roligt som helst med alla dessa roliga kort ju ;) Vi får ta en match ngn dag! ;)

2009-01-09 @ 23:25:55
Postat av: joel

ni ger aldrig upp ko-jakten

2009-01-10 @ 02:54:53
Postat av: julia

Jag älskar ko-jakten!

2009-01-12 @ 10:47:38
URL: http://juliasoderstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0