Matte B

Sitter i skolan, slutar inte för ens tjugo i fyra..Sjukt segt. Men jag blev glad när jag fick reda på att jag fick MVG i slutbetyg i mediekunskap, så det gjorde dagen lite bättre.

Igår så gick jag och Matilda på kunskapsverkstad, jag räknade matte i 1½ timme. Jag är så nöjd över mig själv! Efter det tränade jag och Matilda, det var sjukt jobbigt. Har inte tränat på länge, men nu ska jag börja igen! Det är så mycket i skolan, men jag ska hinna. När jag kom hem så gick jag ut och red direkt, jag var helt slut. Och jag var sur för ridbanan var stenhård eftersom det hade frusit på marken, men ridningen gick bra i alla fall! När jag kom in så satte jag mig och räknade matte igen, och efter det gjorde jag min engelska recension. Så igår var jag väldigt effektiv.

Ikväll ska jag träna hästhoppning i skara, hoppas det går bra!


Kommentarer
Postat av: julia

Snyggt träns! Vd är det för bett du rider på? Vem tränar du för i Skara?

2009-01-15 @ 18:15:11
Postat av: thom

ridningen, du menar hästen?

2009-01-15 @ 22:24:38
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: Simone

JESUS

KATT KATT

PET PET PET

2009-01-15 @ 23:21:31
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: Amanda Kresak

Hej julia, det är ett gagg bett. Jag tror det stavas så! Och just nu tränar jag för en tjej som bor vid axvalla som heter erica! :)

2009-01-16 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0