Matteprov

Just nu sitter jag mest i skolan och vill hem. Det började med en svenska lektion där vi pratade om dikter och läste olika sådana. Sen var det ett stuidepass där jag och Lisa satt och pratade lite matte. Nu har vi multimedia och jag är äntligen klar med min hemsida, härligt! Sen ska vi ha ett studiepass till och tillslut matteprov, och jag tror det kommer gå ganske bra! Jag har ju faktiskt gått in för det, men när jag ska ha provet så får jag alltid hjärnsläpp och blir jätte  stressad. Det är förmodligen ganska vanligt, jag känner mig så stressad bara för att alla skriver som sjöen och då känns det som att jag inte kan någonting. Inte så ovanligt, men det brukar släppa efter en stund. Efter skolan ska jag hem och försöka rida i det här dåliga vädret. Det är ju så sjukt halt ute! Ikväll ska vi nog försöka dra ihop något och ha kul hela kvällen, så vi hörs sen för mer uppdatering.

Här är framsidan på min hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0