Överallt

Jag vaknade för typ tre timmar sen, därav inget inlägg tidigare. Men nu är jag på benen, har duschat och åkt hem till mig. Axel spelar tvspel men jag sitter hellre här.

Iår blev det en ganska rolig kväll ändå. Först var jag Axel Klara Anders Peter Serena Niklas och Carl hemma hos Axel. Vid halv 12 ungefär så gick jag och Klara till Antonia. Vi var där en stund sen skulle alla gå, jag gick till dom andra som hade gått till anders. När jag kom dit kommer Serena Charlie och Axel ner, Serena och Charlie skulle ut. Jag och Axel gick upp till deras lägenhet och då skulle Anders också ut, därav fick Axel hand om lägenheten utan nyckel haha. Men jag Axel Peter och Niklas gick efter en liten stund, då gick vi till Peter och Niklas studio och spelade musik. Sen sprang jag på Ellen, gick upp till David Thornell och där står Lousie och dansar. Jag dansade lite sen gick jag tillbaka till dom andra. Vid klockan 2 gick vi hem för att sova!

Nu har jag mamma pappa Axel mormor och morfar ätit laxpasta och massa gott fika med te!









Kommentarer
Postat av: thom

kul att du överanvänder komma mellan alla namnen amanda!

2009-01-17 @ 23:23:03
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0