Skola och ridning

Hejsan, nu sitter jag i skolan. Vi började vid klockan tio över tolv med engelska B. Nu har vi haft håltimme sen tjugo över ett tills tio i tre, det känns lite sådär. Vi ska ha multimedia och fortsätta med våra hemsidor. Jag är snart klar, snaaaart! Efter skolan ska jag åka och rida i ett ridhus med min häst eftersom det är så dåligt väder ute så kan jag inte rida på min ridbana.

Övningskörningen igår gick bra, jag är sjukt nöjd över mig själv haha. Jag vill övningsköra idag igen men det hinner jag nog inte, och sen så är det så jäkla mörkt och då är det läskigt att köra tycker jag. Och sen är det snö, och halt och min bil har sisådär bra vinterdäck. Om man gasar för mycket så flyger den typ iväg!

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0