Snart helg igen

Nu sitter vi i skolan och har foto A. Vi har haft genomgång i en timme om hur man gör ett fantasilandskap i photoshop och klipper ihop massa bilder. Vi har rast egentligen, men jag och några stycken sitter här istället. Vi skvallrar, som valigt haha.  Efter skolan ska jag skriva ett svenska arbete, eller arbete och arbete men en svenska inlämning i alla fall. Sen ska jag rida och längta till helgen.

Igår tränade jag, det gick jätte bra och det känns bra eftersom tävlingarna börjar snart. På söndag ska jag på en träningshoppning i skara. Ikväll ska jag försöka lägga in lite bilder från helgen. Jag har inte orkar eftersom internetet på min bärbara dator är så himla segt ute på landet men ikväll ska jag vara i stan så ja, jag ska försöka orka med det.

Och förövrigt så var gympan idag förmodligen det jobbigaste och seriösaste gympapasset vi någonsin haft!

Kommentarer
Postat av: thom

duvet, jag tyckte att gympa lektionen var en väg mot döden

2009-01-29 @ 15:34:44
URL: http://generationex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0