Tandläkaren

Fortfarande sjuk.. Men imorn ska jag gå till skolan hur jag än mår för jag måste gå på matte lektionen. Jag var hos tandläkaren imorse, hon var nöjd med mina tänder och då blev jag glad. Efter det åt jag frukost och sen sov jag en stund. När vi åkte hem från Axel köpte vi varsin glass med topping på Mcdonalds, det var väldigt skönt för min hals.

Jag ridit, det var väldigt ansträngande eftersom jag hostade hela tiden men det gick bra ändå. På torsdag är det träning för första gången på hur länge som helst. Det ska bli jätte kul för snart är första tävlingen för i år.

Axel åkte precis, han ska till sin skola och gå på studiebesök. Vi drack te innan han åkte och nu läser jag en dansk tidning och tar det bara lugnt. Ska nog laga lite mat snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0