Fredag

Idag så är jag väldigt sjuk får jag lov att säga. Jag hostar som bara den, det är jobbigt. Men ibland är det ändå lite mysigt att vara sjuk för man blir omhändertagen, eller jga blir det i alla fall. Idag har Axel gjort våfflor till mig, det var gott. Men på måndag är det slut med sådant igen för då ska jag sätta igång med träningen igen om jag är frisk! Så jag hoppas att jag blir frisk.

Det har hänt ganska mycket sen jag skrev i bloggen sist, det har varit jullov med julafton. Jag fick en bärbar dator från HP på 9 tum, en riktig bloggdator som Jenni sa, så jag får sätta igång med det här igen. Sen fick jag en ny klocka, nya träningskläder och lite andra småsaker. Det var riktigt bra presenter. Sen blev det nyår, den firades först hos Oskar. Det var jag Axel Klara och Matilda som åt en god middag, vid klockan tio åkte jag Axel och Matilda till Peter och fortsatte partyt till klockan tolv och då gick vi fram till torget. Det blev en bra början på det nya året, vi träffade även Thom Simone och Linda. Efter vi hade träffat lite mer folk gick jag och Axel tillbaka till Peter och de andra och där fortsatte vi till klockan 5 på morgonen. Så det var en bra nyår. Resten av lovet var det lugnt men även lite fler fester. Igår började skolan, det var en ganska tragisk dag på ganska många sätt..

Men som sagt idag är jag sjuk och hemma, tänkte va hemma igår med men jag ville gå till skolan första dagen i alla fall.

Ha en bra helg, så skriver jag lite mer imorn,. Jag kanske skriver sen igen om det har hänt något men det gör det förmodligen inte!




Kommentarer
Postat av: Simone

Stackars liten som är sjuk!

2009-01-09 @ 15:33:58
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: thom

nyår var bra!

2009-01-09 @ 20:43:51
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0