Djurtestat

Svar på tal till den anonyma som inte vågar skriva sitt namn. För det första så antar jag att du är tjej och köper smink på HM, dom som är typ värst av djurtestat smink. H&M, Åhléns, Lancôme, Helena Rubenstein, L'Oreal, Max Factor, Maybelline, Olay och några fler använder sig av djurtester. INTE MAKE UP STORE, mitt puder, foundation, concealer, sminkborstar allt är därifrån utom min mascara som förmodligen är djurtestad. Men det är bara att sluta använda! Mitt sminkborttagninsmedel från Nimue är inte djurtestat och det är miljövänligt och naturligt! Sen får du eller alla andra skriva eller säga precis vad ni vill!

Make up store sminket





Nimue är miljövänligt eftersom man har samma "plasförpackning" och byter bara ut tuben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0