Burr

Idag är det inte varmt ute, jag gillar inte kyla eller snö. Kanske börjar tycka om det mer när man slipper rida på vintern. Gillar inte att rida i snöstorm och förfrysa tårna. Idag gick jag upp vid halv tio för att ta bussen in till stan och gå till arbetsförmedlingen, det var på tiden. Gjorde lite fler saker i stan också så nu är det skönt att det är gjort.

Kom hem vid ett, satte mig vid datorn och räknade ut mitt snittbetyg och sen jämförde jag mitt snittbetyg på dom utbildningarna jag funderar på. Det ser ju minst sagt lovande ut för min del och det känns ju skönt. Efter det gick jag in på en sida som heter AVO och där svarade jag på 72 frågor för att se vilken/vilka utbildningar som passar mig bäst. Det visade sig att vetenskapliga program var min grej, bland detta fanns massa miljöutbildningar vilket var bra eftersom jag är inne på att läsa miljövetenskap!

Har även hunnit med att rida en sväng, fruktansvärt kallt. Jag frös så mycket om ansiktet att jag fick ont i huvudet.. Nu har jag precis ätit pannkakor med äppelmos och ligger och värmer mig lite innan jag ska ut i stallet än en gång.

Här är en liten bild från en nyårspromenad på stranden i Båstad förra året, det var en fin nyår med fina vänner. Matilda, Erik och Robert på bilden. Tildis jag saknar dig, du får komma hem från Norge snart!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag saknar dig meeer!!! <3

2010-11-28 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0