Jag gav upp

Jag försökte börja blogga på Devote, men det gick som det gick. Det var lite för invecklat för mig och jag glömde av mitt lösenord hela tiden, så då blir det lite jobbigt. Jag får bli kvar här ett tag till helt enkelt.

Idag började jag klockan 09.00, jag gick ut och gav mina hästar mat och släppte ut dom i hagen. Efter det gick jag in och gjorde mig lite frukost det blev mannagrynsgröt, juice och kaffe. Just nu sitter jag och väntar på en tjej som ska kolla på ett par skor som jag ska sälja. När hon har varit här ska jag rida första ridpasset för dagen. Efter det har jag tänkt att springa en sväng eftersom jag har börjat mitt nyttiga liv, och jag har inte så mycket annat att göra på dagarna.

Ikväll ska jag åka till skara och träna min andra häst för hopptränaren Magnus Österlund, får hoppas att jag inte ramlar av den här gången. Sist jag tränade flög jag som en vante eftersom min häst ville svänga vänster när vi egentligen skulle svänga höger, och det slutade även med att jag hamnde på marken till höger och hästen förtsatte vänster. Brukar inte slå mig, det gjorde jag inte heller då trodde jag. Men dagen efter och några dagar framåt haltade jag fram som en gamling.

Nu för tiden är jag inte heller blond. Efter 19 år tog jag steget att bli brun/blond/röd. Det var inte det lättaste att få den färgen eftersom den inte fastnade på mitt blonderade hår. Men för varje gång jag gör det blir det bättre och bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0