Sjukelisjuk

Jag har inte ridit sen i måndags, och det känns ju så där bra... Men jag är faktiskt sjuk också och idag har jag sovit väldigt mycket, men har emellanåt hunnit äta lite lussekatter och druckit julmust! På torsdag eller fredag åker jag till Karlstad och stannar nog till onsdag veckan efter, kommer bli väldigt skönt att komma bort några dagar! Men mån-ons denna veckan är inte riktigt lika rolig. Måndag: Teorikurs Tisdag: Arbetsförmedlingen Onsdag: Teorikurs. Men det är dom två sista teorikurserna sen är jag färdig med den biten. Tänkte läsa ut det sista i teoriboken när jag sitter på tåget till Karlstad.

Min nyårsklänning har kommit, fast den får jag i julklapp även fast jag fick se den och testa den så att den passade. Enormt fin var den, och det blir nog häng i Båstad detta året med vilket är perfekt för min del. Nu ska jag släpa min sjuka kropp till vardagsrummet och käka snittar och låtsas att det är sommar och 25 plus ute, då kanske jag slutar frysa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0