Moments

Jag fryser hela tiden, även på sommaren. Sover med duntäcke även om det är 25 plus ute, det kan inte vara riktigt normalt. Jag är inte gjord för vintern och den har knappt börjat. Jag skulle rida, hela ridbanan är stenhåd och full av is så jag tänke rida på ett fält men där var det lerigt och hästen sjunker ner i marken. Så det gick ju inte heller, fick bli halvkass ridning på banan istället. Hur sjutton ska jag kunna hålla igång båda hästarna när det inte går att rida riktigt nu, det är ju inte ens december än!!

Nu har jag i alla fall tagit mig en sjukt varm dusch och kollar på Desperete Housewives, bästa serien I tell you. Och det är fredag, jag kommer väl tillbringa den på mitt rum ensam som vanligt. Fett. Men igår blev jag glad för då skrev Erik att Prydz kommer till Club Moments i Karlstad den 26 december, jag längtar redan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0