26.12.10

Nu har det vart dött här i en vecka men jag har haft pojkvänsbesök så då vill jag inte lägga tid på datorn. Idag har vi julpyntat lite, det är så mysigt. Men snön är inte det bästa jag vet, inte så här mycket och inte så tidigt. För mig räcker det om det är snö på julafton och nyår. Det går inte att rida och man är i princip insnöad..

I veckan har jag och Erik inte gjort mycket vettigt, hyrt massa filmer och bara tagit det lugnt. Han var sjuk och smittade mig lite, det är inte ofta jag blir sjuk. I onsdags var vi på Bokia där det var två kvinnor som pratade om sina nya böcker så vi lyssnade lite och åt snittar och drack cider. Gick runt och kollade på böcker för jag vill hitta en bra bok att läsa, me det finns så myket böcker och jag vet inte vad jag vill ha så det var lite svårt.

Nu har jag precis duschat och har inte en aning om vad jag ska göra, som vanligt ungefär. Förra fredagen åkte jag på lite party och det blev ganska sent, åkte hem klockan sex på morgonen. Var inte helt pigg på lördagen. Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Ebba

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 15:38:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0