En blond en brun

Vad ska jag skriva egentligen, jag gör inte så mycket intressant på dagarna, men jag skriver ändå. Idag åkte jag in till stan vid nio och var sjukt trött. Skulle till arbetsförmedlingen men det var inte för ens tio så jag satte mig och drack kaffe, åt en macka och läste aftonbladet på mobilen. Vid tio var det infomöte, var ganska bra faktiskt och intressant. Åkte hem red mina två hästar och frös ihjäl som vanligt, hakan domnade bort igen. Sen gick jag in och duschade, la på en fin ansiktsmask och värmde mig. Efter det var jag ute och gick en stund och lyssnade på musik. Det var också kallt, men ändå skönt.

Nu när jag är färdig med allt för denna dagen ska jag inte göra något, enbart vänta på att Desperate Housewives och Bartenderskolan ska börja. Efter det ska jag sova för att sen vakna till en ny dag, sista dagen på teorikursen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 02:55:02
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0