Göteborg!

Har haft en riktig panghelg med mina föräldrar i Göteborg över påskafton. Blev bjuden på precis allt, hotell, härlig mat och bortskämd med alldeles för mycket saker. Vi kikar på detta bildregn! 

Pepp i bilen till Göteborg 
Gick runt och letade efter ett fodral till min nya MacBook, men det slutade med denna drömmiga väskan från Michael Kors.

Stannade och åt en Caesarsallad
Sen var det dags att checka in på Clarion hotel post!


Väntar på att checka in i nya skor, Nike air force

Spanade in mitt rum snabbt
Och toaletten

Sen slängde jag på mig bikini för att springa upp hit och sola

Vädret var ju magiskt 
Snapchatade såklart detta till lite vänner

Sen var det dags att slänga på sig finkläderna för att gå och äta på Dorsia.

Till förrätt blev det ostron och champagne, helt jävla fantastiskt.

Till huvudrätt åt jag en supergod torsk

Sen åkte jag tillbaka till hotellet för drinkar och sedan vidare till en vän på fest.

Idag gick vi en sväng på stan, här väntar jag på att butikerna ska öppna.
Vi gick in på artilleriet. Ville ha exakt allt dom hade i butiken.




En fika i solen på da matteo, 24 hela grader hade vi där i Götet! 
Sen sa vi hejdå för denna gången!



Kommentarer
Postat av: Frida

Heeeelt klart en bättre helg osv. ;)

2014-04-25 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0