Hairtalk

Igår var jag på härliga salong Grym i Karlstad. Jag skulle vara hårmodell för deras nya löshår Hairtalk, en relativt ny teknik i Sverige som går ut på att man tejpar i löshåret istället för att limma i det. Detta gör det otroligt mer skonsamt för håret, så väljer man att plocka ur löshåret så är det egna håret inte förstört. Perfekt för mig som ändå har ett ganska bra hår men ville göra det lite mer jämntjockt ut i längderna. 

Är otroligt nöjd med mitt nya svall, håret känns lätt och tejpen varken syns eller känns. Kan ju inte bli bättre! 

Före...
... Och efter! 



Fick med mig sju olika produkter till håret. Tack Salong Grym och Hairtalk! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0