det har blivit svårt att älska

hejsan, sitter på datakunskapen. ganksa kul idag faktiskt, vi har ett samarbete med engelskan och vi ska köra en broschyr om något i ett enkelsktalande land. jag ska skriva om Notting Hill karnevalen så det kommer nog bli ganksa roligt. igår hade jag utveklingssamtal, det gick förvånansvärt bra om jag får säga mitt. efter jag hade vart på det så åkte jag hem och åt sen la jag mig i soffan eftersom att min huvudvärk som jag hade haft hela dagen vägrade att sluta. så jag red inte men det ska jag göra idag! men sen klockan halv sju kom axel och vi bara slappade och kollade på tv för jag var så trött, han kommer sen med jag längtar redan. och på torsdag och fredag är han ledig, det är jag väldigt glad för. men sen jobbar han lördag och söndag i skövde. det gillar jag inte! och jag kankse ska tävla i helgen, i uddevalla. det beror på om madonna har lugnat sig, hon är brunstig och helt galen när man rider henne fast det är roligt! men hon sparkar bakut hela tiden så det blir ju lite jobbigt om man ska hoppa men det går säkert över. jaja nu ska jag åtregå till arbetet och sen äta. 
 ha det bra

sommaren är på väg igen

Kommentarer
Postat av: pauline

Hej du:) jag kanske kommer upp till Lidköping på lördag.. ska på "småstadsfestival" tyckte du skulle veta. Ta en sväng förbi min blogg. puss

2008-04-03 @ 22:56:58
URL: http://paulinegb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0