epson

idag är det fredag, den bästa dagen på hela veckan! :) vi sitter på vårat arbetspass som alltid går så fruktansvärt långsamt så jag tror jag dör, men sen så åker man hem och då kommer snart axel. idag jobbar han i skövdeså han kommer inte förens tjugo över sju och då är jag redan hemma hos honom och väntar. hans mamma ska till kusten så vi är förmodligen själva, vi ska göra våfflor! och jag ska leta upp en god efterrätt, fast då kanske vi inte ska käka våfflor innan för det blir lite väl sött så då får det bli lax isåfall. men det blir lika gott vilket som. så idag blir det en myskväll, förmodilgen kolla på OC med det var längesen nu.
men men snart så åker jag hem med bussen, eller om ja si sådär 3 timmar. men det är nästan snart. då ska jag ge mina hästar och hundar mat. och ta det lugnt till klockan kvart i sex då åker jag in till axel och väntar på honom.
ha en bra dag & helg, på återseénde :)

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0