if you die, i wanna die with you

hejsan hoppsan, jag kan tala om för er att det här har varit en bra vecka! :) sol och massa sol, vi har bara chillat helt enkelt. vi var lediga igår och idag slutade vi halv ett med världens mysigaste gympalektion haha, den bestod av solning med läraren typ! imorn blir det ingen skola för mig heller för då ska jag på emmas student den fuskisen går ut redan imorn. det ska bli hur kul som helst att åka dit i alla fall, träffa allihopa och käka god mat! så dit tar jag och axel bussen imorn sen hämtar mamma och pappa oss på kvällen. på lördag ska jag på middag ute på kållandsö för min morfar fyller år, jag som älskar att äta ute :) så det blir massa mys och jag hoppas att solen håller sig hela helgen för det skulle vara bäst. fast ja det skulle ju inte vara helt fel om den höll sig ända in i augusti! men snart ska jag in och träffa min mamma i stan, köpa present till emmis och sen ska vi väl förmodligen ta en fika. och nu ska jag ta lite mer kaffe som jag så duktigt har tillagat själv haha!
ha en fruktansvärt bra dag :)


GRATTIS PÅ EMMSI :D
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0