life will smile for you

i helgen var det fest, och jusste ursäkta att dte har varit dåligt med uppdatering. IGEN! jaja fest var det i alla fall, folk från alla möjliga ställen. Pauline och Grethe från göteborg johan från mellerud och vi resten från stan. en riktigt bra blandning visade det sig. det blev röj.
först på fredag var jag och axel en stund hos tobbe och sen hos alex, axel skulle jobba på lördagen så vi tog det lungt. på lördagen åkte jag och carl till skövde och shopppa lite och för att sedan invänta att axel skulle sluta. pauline ringde och berättade att hon och grethe var på väg till lidköping. vi bestämde att dom skulle sova hos oss och den la vi på. jag axel och carl tog en välbeövd pizza för att sedan återvända till lidköping. där träffade vi P & G domfick pizza pch så åkte vi hem till axel, sen bar det av till sockerbruket på "småstadsfestival", väldans trevligt. efter det drog vi vidare till alex som hade bestämmt sig för ännu en fest. det belv kalas till klockan två sen var vi tvugna att kila hem eftersom att axel även skulle jobba på söndagen. på söndagen åkte P & G hem. och likaså jag, hem till mellby för att vänta på axel. sen kom han och det blev slapparkväll. och nu sitter jag och väntar på honom.
i veckan blir det filmkväll hos alex någon dag och fest hos axel på lördag, det blir skoj får vi hoppas!
ha det bra!

KOLLA BILDER FRÅN FESTEN PÅ BILDDAGBOKEN, MATILDAS SÅKLART. MATILDABERGH =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0