VALBORG

hejhej hemsk mycket hej, jag är sämst på uppdateringen nu för tiden men ni får förlåta mig för datorn är som sagt inte på topp än! jag vet inte rikigt vad som har hänt sedan jag bloggade sist men igår var jag i alla fall på stan, hos optikern faktiskt. jag kollade min syn en gång till och fick en test på linser som jag ska ha en månad. jag gillar att ha dom i min jag blir förbannad när jag ska ta ut som men högerlinsen går bra men vänster tar ungefär tusen år. men jag lär mig nog som alla säger, men jag vill inte lära mig jag vill att det ska gå bra på en gång :( men men det kommer säkert funka. sen har jag även beställt ett par nya glasögon som förmodligen kommer på tisdag, dom är snygga och jag vill ha dom nu! igår även då så gick jag mamma och axel och åt lunch på rörstrand, det var förvånansvärt gott faktiskt! sen gick mamma och axel till sina jobb och jag åkte hem. jag är ledig, så jag har lite tråikigt hemma. idag åkte mamma och pappa till helsingborg men jag orkade inte följa med, plus att det är valborg så det kommer säkert hända något trevligt ikväll. men vi halv åtta tar jag bussen in till stan ska förmodligen sola om jag orkar. sen så ska jag och axel hitta på nåt då så vi får se vart vi hamnar. imorn om det blir fint väder ska vi åka ut på en utflykt ha och jag, myyyyyyyys :) det är snart 10 månader på oss, det gillar jag!
jaja nu ska jag väl snart gå ut och gå en långpromenad, jag hoppas att det inte blir regn bara. det är så typiskt att när man är ledig då kan det aldrig vara fint väder. men när man sitter i skolan då kan det vara skinande sol och hur jädra varmt som helst. men det är ju alltid så haha.
och igår då red jag ska ni veta, för första gången på typ en månad det var hur kul som helst och madonna är bra i benet. så nu kan jag äntligen börja rida igen
ha en trevlig valborg så kanske vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0