En dag kvar

Hej på er, sämst uppdatering igen. Har haft en del saker för mig så jag har inte hunnit. Tävlingen gick väl sådär. I 1m hade vi bäst tid men ett nedslag, lute iririterande. I 110 så hade vi två nedslag, Rappan fick ett ryck och lyssnade inte alls. Men det går säkert bättre nästa gång :)
Igår jobbade jag från 12-18, tiden gick ganska fort, och när jag kom hem red jag ut i skogen på Rappan.
Idag gick jag och Axel upp tidigt, eller han gjorde. Han gick ut och mockade och jag kom lite efter. Sen gick vi in och gjorde frukost, jag gjorde i ordning mig och sen åkte vi in till stan. Jag jobbade själv den första timman idag men sen kom det 9 paket som jag kände att jag inte orkade plocka upp själv. Jag skickade ett sms till Peter som kom hyffsat fort med kaffe i högsta hugg. Men sen gick han igen! Men han kommer snart.
Jag slutar 3 idag, då ska jag och Axel hämta mat och så ska vi vara hundvakter :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0