I want to be the one to walk in the sun

Det blev utgång igår. Riktigt lyckat får jag lov att säga. Kvällen började hos mig och Axel, Joel Niklas och Rebecka kom förbi. Vi satt och pratade och drack lite. Sen kom Niklas syster som körde oss till Anders fräscha lägenhet. Jag och Axel gick upp men Niklas och Rebecka åkte direkt till Stadt. Vi var hos Anders en stund, sen kom Charlie och Oskar. Vi pratade en del och vid halv 12 bestämde vi oss för att vandra vidare till Stadt. Ingen kö. Men dessvärre, och nu menar jag verkligen värre, så var det verkligen proppfullt inne på Stadt.
Vi dansade, pratade med folk och hade trevligt.
Klockan 10 i 2 så blev det ett jäkla röjj inne på Sallys, vi blev bjudna på drinkar och shotar. Blev nedsprutade med all möjlig slödryck.
Sen var det efterfest hemma hos Peter. Den var helt okej :) Men halv 4 kände jag att jag behövde gå hem. Jobbade ju dagen efter. Så jag sa hejdå till min chef och gick hem. Jag duschade och somnade in.
Vaknade 10 i 10, började jobba 10. PANIK! Axel också, så vi slängde på oss kläderna och sprang till jobbet.
Öppnade affären och kände mig inte så färsk, drack massor med vatten.
Sen kom Malin och höll mig sällskap. Vi bestämde att vi skulle laga mat på kvällen och så blev det. Jag Malin Axel och Joel lagade nudlar och wokgrönsaker. sen började vi kolla på Notting Hill.
Onsdagen, jag och Axel gick på stan. Jag köpte en klänning som jag ska ha på kräftskivan på lördag.
Tordag badade vi på svalnäs :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0