Jobbat

Godkväll på er!
Idag har jag typ jobbat, åt lunch med Axel, Peter, Serena och Niklas. Vi hade riktigt mysigt.
Sen när vi kom tillbaka plockade jag upp lite saker i butike, satte larm och grejja. Jag åkte hem halv fyra för det var ganksa dött vid den tiden. Jag åkte som sagt hem med bussen, när jag kom hem tvättade jag av mig sminket och la mig i soffan och kollade på all möjlig skit :)
Vid halv 7 kom Axel ut, vi kollade klart på Jerry Springer och sen gick vi ut i stallet. Axel mockade och jag red Rappan som förövrigt var hur fin som helst, hoppade henne för första gången idag. Hoppade ungefär 5 språng och kände lite på henne, och hon hoppade hur bra som helst :)
Sen red jag Madonna, det gick bra. Hon var sjukt svettig och det var också bra för då har hon jobbat riktigt.
Kom in för 20 minuter sen, alltså 10 över 9. Axel läser på sin teori och jag ska göra te, muuuums!
Sen ska vi kolla på south park och sen sex and the city. 
Imorn är jag ledig, härligt. På kvällen har jag hoppträning i skara och på söndag är det tävling :)
Ska försöka ta lite bilder på tävlingen, kankse en och annan film. Det kan väl vara roligt?
Ha en fortsatt trevlig kväll.
PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0