Lördag

Hejsan! allt bra?
Idag har jag jobbat min första lördag, tiden gick fort för det är ju bara fyra timmar.
Jag skulle gå in på åhlens och köpa en återfuktande kräm till Peter eftersom han flagade på sin arm, jag erbjöd mig snäll som jag är.  När jag stod och luktade på en kräm så skulle jag trycka på flaskan lite för att känna doften. Självklart sprutar det upp kräm i hela ansiktet på mig, muuums. Men jag fick köpt en lotion i alla fall.
Sen när jag var klar gick jag och köpte en latte och gick till Axel. Sen åkte jag hem, käkade lite och vilade. Gick ut och red en sväng och sen putsade jag och Axel sadel och träns och tvättade hästen så nu är hon fin tills imorn.
Ska tävla i Vara, 1 m och 1,10 :)
önska mig lycka till!
PUSS

Innan stallet

Kommentarer
Postat av: Thom

Lycka till!

och det är faktiskt jätteroligt att du fick kräm? i ansiktet :D

2008-08-10 @ 16:23:46
Postat av: Thom

Lycka till!

och det är faktiskt jätteroligt att du fick kräm? i ansiktet :D

2008-08-10 @ 16:24:14
Postat av: Thom

Lycka till!

och det är faktiskt jätteroligt att du fick kräm? i ansiktet :D

2008-08-10 @ 16:24:28
Postat av: Thom

det var inte meningen att det skulle komma 3 likadana kommentarer xD

2008-08-10 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0