Regn

Hej hej hur har ni det i regnet?
Idag är jag tillbaka på jobbet, riktigt skönt faktiskt. Kul när Peter är här så man har någon att prata med.
Nästa vecka ska jag jobba själv tis-tors för då ska han till stlm, bläää! Så då får ni komma in och hålla mig sällskap.
Just nu har jag tråkigt, för peter är på lunch. Jag ska inte gå på lunch förens 2. Det är 1 timma kvar, fast tiden går ganska fort.
Efter jobbet ska jag hem och rida, sen ska jag och Axel hem till honom och laga tacos, det var längesen jag åt det. Sen får vi se vad som händer ikväll. Förmodligen ingenting. Men på måndag blir det kanske måndagsklubben, sista eller näst sista. Inte vet jag, ska nog dit i alla fall.
För er som för förbramar er över regnet, jag gillar det. Då känns det inte lika jobbigt att man ska börja skolan snart igen. Fy jag vill inte, jag vill fortsätta som jag har det. Bara jobba och rida.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0