Själv igen

Tisdag och jag är ensam på jobbet, den där nedrans Peter haha. Nej han är på inköp i Stockolm och kommer hem torsdag kväll tror jag, så jag får vara själv tis-tors. men det verkar vara mycket att göra så då går tiden fort :)
I helgen var jag ju och tävlade i Vara, det gick super bra. Andra tävlingen på Rappan, vi kom 2:a i 1m och i 1.10 fick vi två nedslag i omhoppningen. Fast det var enbart mitt fel. Hon var hur duktig som helst och ställde upp!
På söndag är det tävling igen, i Götene div 2. 1m och 1.10 det ska bli hur kul som helst!
Nu ska jag kolla south park med Axel, dricka massor med vatten och bara chilla för imorn är det jobb igen. Men då har jag ännu mer att göra för då ska sju lådor med varor plockas upp.
PUSS





Tagna från www.elinasfoto.zoomin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0