Skolan

Hej Hej, nu har det art dålig uppdatering igen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt .
Men nu har skolan börjat så nu bli det ändring på det. På tal om skolan, den sög lika mycket som jag hade förväntat mig Kul att träffa mina kära vänner dock, men annars sög det.
Schemat duger i alla fall.
Efter skolan gick jag till Denims, gick och åt lunch med Peter och Niklas på wok house. Sen skulle jag hem men det slutade med att jag jobbade en timma. Sen åkte jag och Axel hem, jag red och sen åkte vi in till stan igen. Nu funderar vi på en promenad om vi orkar.
Hur var eran första skoldag?
PUSS


Nyår 07-08, jag ser ju lite besvärad ut haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har inte börjat än :P har ju praktik fortfarande då :D

2008-08-21 @ 20:28:15
Postat av: Towa

min första dag var great, träffade ju dej, snyggo :D

2008-08-23 @ 16:51:13
URL: http://towapettersson.blogg.se/
Postat av: louise

riktigt ofin bild där! hehe

2008-08-28 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0