Tisdag

Hejsan på er.
Dagen har gått fort, har mest sovit och kollat på tv med Axel paxel.
Vi lagade jätte god mat som bestod av Bulgur, sallad och lite dressing. Mums var det!
Sen gick jag ut i stallet och mockade hos hästarna. och red Madonna & Rappan. Det gick hur bra som helst.
Jag tvingade Axel att stanna inne och läsa på sin teori som han har på torsdag. Han läste 75 sidor så jag var nöjd med honom.
Vi har käkat kvällsmat nu, och ska försöka hitta något sevärt på TV, och nu ska veta hur sjuuuukt sugen jag är på choklad. Vet inte när jag åt det sist, kanska ska jag unna mig lite? Äsch, jag vet bara att jag komemr sitta där och moffa haha. Men vi får se.
Och ni, jag behöver fortfarande någon som hjälper mig med att göra min blogg lite sötare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0